۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۱۸

طی ۶ ماه؛

۲۹ کاروان سلامت هلال احمر راهی مناطق کمتر برخوردار و محروم شد

۲۹ کاروان سلامت هلال احمر راهی مناطق کمتر برخوردار و محروم شد

یزد- معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد گفت: در نیمه نخست سال جاری، ۲۹ کاروان سلامت هلال احمر به مناطق محروم و کمتر برخوردار رفت تا به مردم خدمات ارائه دهد.

احمد لجه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری، ۲۹ کاروان سلامت در سطح استان بویژه در مناطق و محلات کمتربرخوردار، روستایی و... به بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در این مناطق خدمات ارائه کرد.

وی با اشاره به جزئیات خدمت رسانی کاروان‌های سلامت در سال جاری افزود: علاوه بر ارائه خدمات رایگان سلامت محور، این کاروان‌ها در حوزه‌های درمانی و دارویی به بیماران نیازمند از سوی پزشکان عمومی و متخصص و پیراپزشکان، با مشارکت خیران و حامیان بسته‌ های معیشتی، بهداشتی، پوشاک و... تهیه و تامین و با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر بین افراد و خانوارهای کمتر برخوردار توزیع شد.

لجه از بهره مندی ۳ هزار و ۵۳۸ نفر از خدمات این کاروان‌ها در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و ارزش خدمات داوطلبانه ارائه شده را ۴ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال اعلام کرد.

معاون داوطلبان هلال احمر استان یزد عنوان کرد: ۲۳ پروژه داوطلبی محرومیت زدا مشترک با داوطلبان و تشکل های مردم نهاد در استان اجرا شد که ۷ هزار و ۲۸۱ نفر از این پروژه های داوطلبی خدمات گرفته و ارزش ریالی خدمات ارائه شده ۱۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال است.

وی با بیان اینکه این خدمات با مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر داوطلب هلال احمر استان اجرا شده است، افزود: تلاش می‌کنیم با برنامه ریزی دقیق از همه ظرفیت‌های داوطلبان به بهترین صورت استفاده کنیم.

کد خبر 5932371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha